Friday, August 29, 2008

Salam..

emmm baru lepas tengok cerita drama ta'in....al maklum la pejabat ada tv... tu yang mengular jap..
dibintangi oleh wahid senario, sheila rusly, fauziah nawi dan lain2...
Drama tu best sangat walaupun ada lawak tapi ada juga yang menyentuh perasaan sampai ada la juga setitik... dua jatuh...hehehe... Touching la pulak bila tengok ending adengan wahid dan fauziah nawi tu........

Walau ape2 pun cerita ada sambungan drama dalam bentuk bersiri... ini sinopsisnye drama ta'in tu... sumber daripada internet...

Drama bersiri istimewa sempena bulan Ramadhan, berjudul Ta’in bakal menemui penonton TV3 bermula pada 31 Ogos 2008, setiap hari Ahad, jam 9.00 malam. Drama sebanyak 13 episod ini diterbitkan oleh JS Pictures dan dibintangi oleh barisan pelakon seperti Wahid, Azli, Lan Pet-Pet, Fauziah Nawi, Sheila Rusly, Ropi Cecupak, Shamsul Ghau-Ghau dan Sharifah Shahora.
Ta’in mengisahkan kehidupannya sebagai seorang yang naif dan suka membantu rakan-rakan dan orang kampung. Dia tinggal bersama ibunya, Azizah dan sering menghabiskan masa bersama kawan baiknya, Bulan.

Pelbagai insiden berlaku ketika Ta’in bersama Bulan mengikut Lan Parking bekerja di Kuala Lumpur dan saksikan bagaimana dia meneruskan perhubungannya bersama Ustazah Julia yang menantinya di kampung.

Enjoy ok....
SUMBER SINOPSIS DARIPADA http://www.budiey.com

No comments: