Friday, May 29, 2009

Prof Kamil...Selamat Menunaikan Umrah...

as salam..


selamat pagi malaysia... selamat pagi sahabat-sahabat ku...

hari ini prof kegemaran aku, walaupun dia tak pernah ajar aku but aku still respect dia as prof... dia adalah prof kamil dari uitm johor.. mungkin stduent uitm johor and shah alam mungkin mengenali beliau... beliau bukan sahaja seorang prof tetapi seorang pengarang buku... arinieb eliau akan pergi menunaikan umrah... alhamdulillah... pada mulanya aku tak kenal sangat dengan beliau sampai lah pada suatu hari boss aku berbual dengan aku mengenai buku hasil penulisan beliau... semenjak itu aku mula mencari buku semua penulisan beliau untuk dijadikan koleksi aku... buku beliau travelog haji & travelog dakwah banyak mengajar aku tentang hidup... buku beliau menceritakan tentang perjalanan dan pengalaman beliau pergi menunaikan fardhu haji, bagaimana jahilnya beliau sampai tidak tahu alif, ba , ta... dan membaca quran dan bagaimana beliau mengubah cara hidup dan kerja beliau kepada landasan islam setelah kembali menunaikan haji... bagaimana beliau dijadikan insan yang sungguh istimewa ketika ditanah suci dan bagaimana doa seorang yang jujur dan ikhlas dimakbulkan.......
masyallah... aku baca buku beliau sampai menitis air mata aku... tersentuh sungguh hati aku bila membacanya... baru2 nie aku beli vcd beliau secara onilne direct kepada beliau... aku tgk vcd tu pun mengalir juga air mata aku...

so prof saya doakan prof dan keluarga dilindungi oleh allah s.w.t dan diberi kesihatan yang baik untuk menunaikan umrah dan diberkati oleh allah s.w.t...

selamat jalan selamat pergi dan selamat kembali... setelah kembali saya harap proff boleh menulis pengalaman prof pergi umrah pula untuk dikongsi bersama..... amin... so kepada kengkawan semua syu harap korang boleh la beli buku ini... dan kita berkongsi dan renung-renungkan bersama....





No comments: