Thursday, November 12, 2009

PISAU CUKUR.............. jeng..jeng..jeng...


Pisau Cukur?.... ada kena mengena dengan syu ke?.... ada kaitan ke?... memang ada... kaitannye baru pas tengok cite nie semalam.... cite nie memang best sesangat dari awal hingga akhir cite asyik gelak je.... coz cite dia rileks je menghiburkan..... watak bersahaja fazura tu memnag best dan maya karin memnag lawa..... cite ini memnag best coz menggunakan nama2 besar seperti Rahim Razali, Umie Aida, Khatijah Tan, dan tak lupa nabil raja lawak yang menceriakan lagi cite ini... olaaaaa......

As usual lakonan aaron yang macho dan eizlan yusuf yang rileks..... new actor.... (gigi besi) ehheh sapa yang tengok cite nie tau la... ok juga percubaan yang bagus....... dan berkesan.... walaupun cite ini rileks bukan sekadar lucu tapi messages dia yang ok cuba bab penyiasatan tu mungkin boleh buat dengan lebih extreme lagi..... pe pe pun dari 5 star syu bagi 3 1/2 star.....
Best..best.... oh my Louis Vuitton.... My Jimmy Choo...... My Prada... Nice words....


SINOPSIS : Pisau Cukur mengisahkan 2 gadis jelita, Bella (Maya Karin) dan Intan (Nur Fazura) yang pergi bercuti di atas kapal mewah Putri Duyung dengan harapan untuk dapat mendampingi lelaki berpoket tebal.Bella cuba mendampingi seorang duda, Datuk Hisham (Eizlan Yusoff). Namun dia telah mempergunakan seorang jejaka kacak, Faqir (Shahredza Minhat) untuk mencapai impian itu.

Intan pula telah berdampingan dengan Datuk Salleh (Rahim Razali) yang kebetulan datang belayar bersama 3 isterinya (Khatijah Tan, Umie Aida dan Sharifah Sofia). Namun Intan cuba membuktikan bahawa kecantikan dirinya datang bersama minda yang bijak. Lalu dia telah membantu seorang detektif, Ari (Aaron Aziz) menyiasat misteri pembunuhan Datuk Salleh yang seterusnya terjadi di atas kapal itu.

Siapakah yang telah membunuh Datuk Salleh dan apa motifnya? Bagaimana pula dengan Bella? Adakah dia berjaya dalam misinya untuk menawan hati Datuk Hisham? Semua akan terjawab apabila Pisau Cukur menemui anda mulai 5 November ini dan bersedialah untuk ketawa dan terus ketawa dalam pawagam!




CRDIT : SINOPSIS CITE DARI MURAI.COM

No comments: